Renting tips, tricks and our latest updates

Apa Patut Buat Bila Tak Dapat Hostel dan Kena Sewa Rumah?

Mar 25, 2019 10:53:16 AM / by Zulaickha Zainaldin posted in kelebihan sewa rumah, Hostel, Rumah sewa

0 Comments

Semester baru sudah pun bermula dan korang mesti teruja sebab dapat berjumpa kawan-kawan lepas cuti lama kan.

Tapi apa yang kurang menarik bila memikirkan semester ni korang tak dapat hostel atau dengan erti kata lain, KORANG KENA SEWA BILIK ATAU RUMAH LUAR…!


Okay, bertenang semua. Jangan risau kerana di sini kami ada jalan penyelesaiannya.


Sebagai seorang yang prihatin dengan masalah pelajar-pelajar universiti kat luar sana,kami nak ajak korang untuk baca tips bagaimana nak dapat rumah sewa impian korang supaya tiada masalah berlaku dan yang paling penting,  sewa MURAH!


Apa tunggu lagi? Jom baca tips-tips tersebut…

Read More

Apa Kelebihan Sewakan Rumah Sendiri?

Sep 30, 2017 3:55:24 PM / by admin posted in iklankan rumah sewa percuma, kelebihan sewa rumah, Landlord Education and Problem, pemeriksaan latar belakang percuma, sewa rumah dengan mudah

0 Comments

"Lecehnya nak sewakan rumah, macam-macam kena buat."

Read More

Subscribe to Email Updates

Lists by Topic

see all

Posts by Topic

See all

Recent Posts